![3.2 Low-Involvement Versus High-Involvement Buying Decisions and the Consumer's Decision-Making Process – Principles of Marketing 3.2 Low-Involvement Versus High-Involvement Buying Decisions and the Consumer's Decision-Making Process – Principles of Marketing](https://open.lib.umn.edu/app/uploads/sites/6/2015/03/440ef873d4d85c6894332eda3ea13540.jpg)
3.2 Low-Involvement Versus High-Involvement Buying Decisions and the Consumer's Decision-Making Process – Principles of Marketing
![Unsexy – Warum Low-Interest-Produkte der Horror jedes Unternehmers sind und wie man High-Interest selbst für langweilige Produkte erzeugen kann. — Brand Doctor Unsexy – Warum Low-Interest-Produkte der Horror jedes Unternehmers sind und wie man High-Interest selbst für langweilige Produkte erzeugen kann. — Brand Doctor](https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5ccbe9ffca525b6794c6bd70/1619175173061-G8E89X6CXFUYMBX27AQT/2021-04-23_Low_Involvement_Products.001.jpeg)
Unsexy – Warum Low-Interest-Produkte der Horror jedes Unternehmers sind und wie man High-Interest selbst für langweilige Produkte erzeugen kann. — Brand Doctor
![PDF] CONSUMER CONFUSION IN LOW INVOLVEMENT PRODUCT AN EMPIRICAL STUDY AMONG UNIVERSITY STUDENTS IN D.I. YOGYAKARTA | Semantic Scholar PDF] CONSUMER CONFUSION IN LOW INVOLVEMENT PRODUCT AN EMPIRICAL STUDY AMONG UNIVERSITY STUDENTS IN D.I. YOGYAKARTA | Semantic Scholar](https://d3i71xaburhd42.cloudfront.net/ec72f09acf769ed551353c5d9fe7b4820d3c3b12/6-Table2.2-1.png)