![High Quality vs Low-Cost Bargain: The Current Dichotomy! (XIII) Pricing scenarios matrix. – Eleonora Escalante Strategy High Quality vs Low-Cost Bargain: The Current Dichotomy! (XIII) Pricing scenarios matrix. – Eleonora Escalante Strategy](https://eleonoraescalantestrategy.files.wordpress.com/2021/02/eliescalante-high-quality-vs-low-price-bargain-pricing-policy-steps-1.jpg)
High Quality vs Low-Cost Bargain: The Current Dichotomy! (XIII) Pricing scenarios matrix. – Eleonora Escalante Strategy
![Die Low-Cost-Hypothese. Ein empirischer Test am Beispiel der Befürwortung einer City-Maut | KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie Die Low-Cost-Hypothese. Ein empirischer Test am Beispiel der Befürwortung einer City-Maut | KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie](https://media.springernature.com/lw685/springer-static/image/art%3A10.1007%2Fs11577-020-00712-0/MediaObjects/11577_2020_712_Fig1_HTML.png)
Die Low-Cost-Hypothese. Ein empirischer Test am Beispiel der Befürwortung einer City-Maut | KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie
![Low sales High cost per customer Negative or low Create product awareness & trial Offer a basic product Usually is high; use cost-plus formula High distribution. - ppt download Low sales High cost per customer Negative or low Create product awareness & trial Offer a basic product Usually is high; use cost-plus formula High distribution. - ppt download](https://slideplayer.com/9674850/31/images/slide_1.jpg)